Als starter of zzp’er is het natuurlijk belangrijk dat mensen weten dat je bestaat én wat je te bieden hebt. Velen beginnen met het idee dat marketing en branding betekent ‘jezelf en je bedrijf promoten’. Maar daarin maken we al snel een grote denkfout. Want, naast dat het ook ongemakkelijk kan voelen om je eigen ‘lof-trompet’ af te steken, is het vaak volkomen zinloos. Mensen zitten gewoon niet op jou te wachten, hoe leuk, goed of aardig je ook bent.
In dit webinar maakt Guido Scheffers van Studio Zodus: branding strategie + design op een eenvoudige manier duidelijk dat je eerst moet begrijpen hoe je de juiste mensen geïnteresseerd kan krijgen in je merk verhaal en je aanbod. Het bedrijf met het ‘beste’ product is namelijk niet altijd automatisch het meest succesvol. Diegene die het beste communiceert over zijn product of dienstverlening is vaak veel succesvoller. Zelfs startende ondernemers kunnen bedrijven verslaan op terreinen waar zij al jaren domineren. Een paar leuke voorbeelden maken dit duidelijk. Het principe hierachter is: story branding. Guido zal dit verder uitleggen en toelichten. Zijn stelling is dat het voor elk type onderneming kan werken.
Tijdens het webinar daagt hij jou uit jouw eigen merk in een ‘one-liner’ te formuleren. Het is niet erg ingewikkeld en is zelfs een leuke oefening om te doen. Na afloop heb je iets in handen wat je direct kan inzetten, van e-mail handtekening tot website header. Hoe dan ook wordt het leuk en interessant… en wie weet zelfs lucratief.
Iets voor jou? Schrijf je dan nu, gratis in!
Meld je aan voor Versterk je marketing zonder je ziel te verkopen