Skip to main content
Geen categorie

Creatieve strategie in crisistijd

Veel startende ondernemers zien hun werk bijna of volledig stilvallen tijdens deze crisis. Wat moet je nu doen? Wat kan je doen? Wat moet je misschien vooral niet doen?

Guido Scheffers van ontwerpbureau Studio Zodus bekijkt de kwestie vanuit zijn visie als ontwerper en merkstrateeg. Zijn hoop is om je tijdens dit webinar te inspireren en te laten (om)denken in creatieve strategieën om deze crisis te overleven. Of er misschien zelfs sterker uit te komen.

Dit webinar is een pilot. Als StartersCentrum willen wij onderzoeken of webinars ook bij onze dienstverlening past. De beste methode hiervoor is gewoon doen en leren van de fouten, ervaringen en de feedback van de deelnemers.

Het aantal deelnemers voor dit webinar is gemaximeerd tot 15/20 deelnemers. De deelnemers krijgen vooraf aan dit webinar een (Zoom) instructie toegezonden.

Aanmelden voor webinar “Creatieve strategie in crisistijd”

Het seminar duurt ongeveer 1 uur, deze wordt onregelmatig georganiseerd. Meld je aan!