nieuwbrief-header

Startersevent Limburg - Maastricht

Kennis & inspiratie tanken voor startende ondernemers

Stadhuis Maastricht
Onder het motto “Ondernemen doe je samen” organiseert het StartersCentrum voor de 19de keer het Startersevent Limburg, deze keer in het Stadhuis van Maastricht. Dit gratis netwerkevent is bedoeld voor startende ondernemers en zzp’ers in onze provincie die de afgelopen jaren gestart zijn en zij die in de startblokken staan om zich binnenkort in te schrijven bij de Kamer van Koophandel. Deze avond bestaat uit een uitgebreid seminar & workshop programma over diverse onderwerpen rondom (op)starten, het runnen van een eigen bedrijf en ondernemerschap. Onze sprekers zijn allemaal specialisten die dagelijks met de “laarzen in de Limburgse klei” staan en graag hun kennis & ervaring delen. Tijdens deze avond bestaat veel ruimte om te netwerken, contacten te leggen en met de diverse organisaties in gesprek te komen. Ook de de gemeente Maastricht is aanwezig met het Team Ondernemen en Zelfstandigenloket.

Het Startersevent Limburg vindt plaats op woensdagavond 17 april van 19.00 tot ongeveer 22.30 uur in het Stadhuis op de Markt in Maastricht. Deelname aan het Startersevent Limburg is GRATIS maar in verband met de beperkte capaciteit (100 plekken) vragen wij u wel van te voren aan te melden!

Het programma ziet er als volgt uit:

19.00 – 19.15 uur
Inloop Startersevent Limburg Stadhuis Maastricht (Markt 78)

19.15 – 19.30 uur
Officiële opening door een vertegenwoordiger van de gemeente Maastricht & Marcel van Kasteren; directeur-bestuurder bij de Stichting StartersCentrum Limburg.

Seminars & workshops

Ronde 1

Start 19.30 – 20.30 uur

Belastingdienst
Starter en fiscus, alle relevante belastingzaken voor startende ondernemers: hoe makkelijk kunnen ze het maken?

KvK
Een eigen bedrijf, de 10 stappen. Goed voorbereid van start aan de hand van een concreet stappenplan.

UWV
Starten met een WW-uitkering: wat zijn de spelregels en hoe doe je dat?

Ondernemers Klankbord
Kom beter uit de startblokken met een OKB Klankbord.

Netwerkpauze

20.30 – 21.00 uur
Stel je persoonlijke vragen aan de sprekers, de adviseurs van het StartersCentrum of medewerkers van de gemeente Maastricht

Ronde 2

Start 21.00- 22.00 uur

Belastingdienst
Starter en fiscus, alle relevante belastingzaken voor startende ondernemers: hoe makkelijk kunnen ze het maken?

Frank Reijans
Het Broodfonds, arbeidsongeschiktheid en verzekeringen. Waarom verzekeren en welke verzekeringen zijn relevant?

Joelle Panis
Bezield ondernemen vanuit inspired action en vertrouwen.

Jolanda Clasener
Branding & social media voor startende ondernemers: Til je merk en social media strategie naar een hoger niveau.

Nazit & netwerken

22.00 – 22.30 uur
Afronding & napraten onder het genot van een hapje en drankje

De partners van het Startersevent Limburg!

Zonder medewerking van onderstaande organisaties en bedrijven is het niet mogelijk om een Startersevent Limburg te organiseren.
  • onze gastheer de gemeente Maastricht
  • Alle overige 17 partnergemeenten van StartersCentrum Limburg
  • Belastingdienst
  • KVK (Kamer van Koophandel)
  • Joelle Panis
  • Reijans Financieel advies
  • UWV Werkbedrijf
  • Jolanda Clasener
  • Ondernemersklankbord (OKB)
teamwork

Je wilt je direct aanmelden?

Aanmelden voor het Startersevent Limburg in Maastricht is verplicht. Deelname is gratis en wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeenten. Na de plenaire opening kun je per ronde kiezen uit één van de 3 (ronde 1) of 4 (ronde 2) seminars / workshops Je kunt er dus 2 volgen. Elk(e) seminar / workshop duurt ongeveer 1 uur. Na afloop kun je je persoonlijke vragen nog kwijt bij de sprekers.
Op onze Startersevent Limburg website vind je meer info en kun jij je direct aanmelden.

Ga naar info & aanmelden

startersevent
Starterscentrum_emailhandtekening
Wij hebben onze nieuwsbriefsoftware bijgewerkt naar een nieuwe versie. Het kan zijn dat een aantal afmeldingen voor de nieuwsbrief niet goed zijn doorgevoerd. Onze excuses dat je toch deze nieuwsbrief weer ontvangt. Het verzoek is nogmaals uit te schrijven via de optie hieronder: Uitschrijven!
custom custom custom